دیوونگی های فسقل دوکتورکوچولوموچولو
WEB

سلام دوست عزیز بنده سرکار خانوم الف.فسقل دکتر هستم اینجا هم مطب منه قوانین رو هم روی دیوار نصب کردم.میتونین روی دیوار اصلی ببینینش. پرداخت حق ویزیت یادتون نره درسته که من پولکی نیستم ولی این پول صرف خیریه میشه. اون فرد نیازمند هم خود من هستم پس دریغ نکنیدلطفا:) جمله ی معروف فسقل دوکتور: گاهی به جای طبابت باید محبت کرد .............tanha✿❤ ............tanha✿❤ ...........tanha✿❤ ..........tanha✿❤ .........tanha✿❤ ........tanha✿❤ .......tanha✿❤ ......tanha✿❤ .....tanha✿❤ ....tanha✿❤ ...tanha✿❤ ..tanha✿❤ ...tanha✿❤ .....tanha✿❤ .......tanha✿❤ .........tanha✿❤ ...........tanha✿❤ .............tanha✿❤ ...............tanha✿❤ ..................tanha✿❤ ....................tanha✿❤ .......................tanha✿❤ .........................tanha✿❤ ............................tanha✿❤ ..............................tanha✿❤ ................................tanha✿❤ .................................tanha✿❤ .................................tanha✿❤ ...............................tanha✿❤ .............................tanha✿❤ ..........................tanha✿❤ .......................tanha✿❤ ....................tanha✿❤ .................tanha✿❤ .............tanha✿❤ ........tanha✿❤ ....tanha✿❤ .tanha✿❤ tanha✿❤ ...✿❤...................✿❤...✿❤ ........✿❤..........✿❤............✿❤ ............✿❤..✿❤...................✿❤ ...............✿❤.......................✿❤ ..............✿❤..✿❤..............✿❤ ............✿❤.........✿❤....✿❤ ........tanha✿❤ ......tanha✿❤ .....tanha✿❤ ....tanha✿❤ ....tanha✿❤ .....tanha✿❤ .........tanha✿❤ ..............tanha✿❤ .....................tanha✿❤ ..........................tanha✿❤ ............................tanha✿❤ ..........................tanha✿❤ .......................tanha✿❤ ....................tanha✿❤ .............tanha✿❤ ........tanha✿❤ ...tanha✿❤ tanha✿❤
CAT's
PAST
BAX
TEMP
(^_^)


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 53
بازدید دیروز : 104
بازدید هفته : 166
بازدید ماه : 157
بازدید کل : 9214
تعداد مطالب : 69
تعداد نظرات : 264
تعداد آنلاین : 1



فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز




کد هدایت به بالا

دریافتـــ کد موُس برآی وِبلآگ

دریافتـــ کد های بارشــی



قآلِب هآی عآشـِقآنِه ی شِکَرُ و نَمَک






دريافت همين آهنگ
... من و تو ...
دو شنبه 14 بهمن 1392 × 19:19 × ✿ ...Jay Jay... ✿

من یه دخــــــــــــــــــــترم

دخترونه ناز می کنم

دخترونه حرف می زنم

دخترونه قهر می کنم که پسرونه نازمو بکشی

قرار نیست مثل تو باشم

کسی که من و تو رو ساخته قرار گذاشته که

مـ ــ ــ ــ ــ ــ ـن لطافت دخترونه داشته باشم

و تو

خشونت پسرونه

اگه من ابرو برمی دارم

دلم خوشه به خشونتی که توی صورت مردونه ی توئه

اگه سلیقه ی من دخترونه است

اگه دخترم

قراره کنار تو و مردونگیه تو کامل بشم

پس اگه من دخـ ــ ــ ــ ــ ــ ــ ــ ــ ــ ــ ــ ــترم

تو هم پسـ ــ ــ ـــ ــ ــ ــ ـــ ـر بمون

  

 



نظرات شما عزیزان:

مــــــــــــــــــــــــنـــــــــــــــــــــم....!!!
ساعت19:07---25 بهمن 1392
حالا اومدیم نازتو نکشید اونوقت چیکار میکنی.....والا مردم عجب توقعی دارن
پاسخ: D:


کلاغ سیاه
ساعت0:17---17 بهمن 1392
نه این چیزا مهم نیست.
فقط باید دو طرف آدم باشن. همین
خیلی سخته این.مطمئن باش.


prince of persia
ساعت12:04---16 بهمن 1392
اين مطلب كپي شد با اجازه دكتر

فافا
ساعت13:39---15 بهمن 1392
این جمله رو باید بنر کنن بزن تو سطح شهر همه اقا پسرهای دخترنما بخونن

نگار دخترخاله
ساعت9:12---15 بهمن 1392
مرد باس روزی 1 ساعت بشینه پیش عیال بگه : خانمم ، من آماده ام! هرچقد میخوای غر بزن ...

نگار دختر خاله
ساعت9:11---15 بهمن 1392
به داداشم میگم مزاحم دارم ببین چی میگه
میگه عکستو واسش بفرست دیگه هیچی نمیگه
.
.
یکی منو با کارتک جمع کنه :|


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: دل نوشته ها,