دیوونگی های فسقل دوکتورکوچولوموچولو
WEB

سلام دوست عزیز بنده سرکار خانوم الف.فسقل دکتر هستم اینجا هم مطب منه قوانین رو هم روی دیوار نصب کردم.میتونین روی دیوار اصلی ببینینش. پرداخت حق ویزیت یادتون نره درسته که من پولکی نیستم ولی این پول صرف خیریه میشه. اون فرد نیازمند هم خود من هستم پس دریغ نکنیدلطفا:) جمله ی معروف فسقل دوکتور: گاهی به جای طبابت باید محبت کرد .............tanha✿❤ ............tanha✿❤ ...........tanha✿❤ ..........tanha✿❤ .........tanha✿❤ ........tanha✿❤ .......tanha✿❤ ......tanha✿❤ .....tanha✿❤ ....tanha✿❤ ...tanha✿❤ ..tanha✿❤ ...tanha✿❤ .....tanha✿❤ .......tanha✿❤ .........tanha✿❤ ...........tanha✿❤ .............tanha✿❤ ...............tanha✿❤ ..................tanha✿❤ ....................tanha✿❤ .......................tanha✿❤ .........................tanha✿❤ ............................tanha✿❤ ..............................tanha✿❤ ................................tanha✿❤ .................................tanha✿❤ .................................tanha✿❤ ...............................tanha✿❤ .............................tanha✿❤ ..........................tanha✿❤ .......................tanha✿❤ ....................tanha✿❤ .................tanha✿❤ .............tanha✿❤ ........tanha✿❤ ....tanha✿❤ .tanha✿❤ tanha✿❤ ...✿❤...................✿❤...✿❤ ........✿❤..........✿❤............✿❤ ............✿❤..✿❤...................✿❤ ...............✿❤.......................✿❤ ..............✿❤..✿❤..............✿❤ ............✿❤.........✿❤....✿❤ ........tanha✿❤ ......tanha✿❤ .....tanha✿❤ ....tanha✿❤ ....tanha✿❤ .....tanha✿❤ .........tanha✿❤ ..............tanha✿❤ .....................tanha✿❤ ..........................tanha✿❤ ............................tanha✿❤ ..........................tanha✿❤ .......................tanha✿❤ ....................tanha✿❤ .............tanha✿❤ ........tanha✿❤ ...tanha✿❤ tanha✿❤
CAT's
PAST
BAX
TEMP
(^_^)


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 25
بازدید دیروز : 62
بازدید هفته : 200
بازدید ماه : 191
بازدید کل : 9248
تعداد مطالب : 69
تعداد نظرات : 264
تعداد آنلاین : 1



فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز




کد هدایت به بالا

دریافتـــ کد موُس برآی وِبلآگ

دریافتـــ کد های بارشــی



قآلِب هآی عآشـِقآنِه ی شِکَرُ و نَمَک






دريافت همين آهنگ
...از این خیابــ ــ ــ ــ ــ ــونا...
یک شنبه 29 دی 1392 × 23:5 × ✿ ...Jay Jay... ✿

 یه اهنگیه زیاد جدید نیست اما قشنگه دانلودش کنین اگه گوش ندادین. قشنگه. از اقای محسن یگانه


محسن+یگانه+خیابونا

متن آهنگ محسن یگانه به نام خیابونا

از این خیابونا هر وقت رد میشم دیوونه تر میشم بی حد و اندازه

باورکن این روزا هرچی که میبینم فکر منو داره یاد تو میندازه

هرچی که میبینم فکر منو داره یاد تو میندازه

 

از این خیابونا حیرون و سرگردون هر روز رد میشم

فکر میکنم  کم کم دیوونه بازی رو دارم بلد میشم

فکر میکنم  کم کم

انگار قدمام به این خیابونا وقتی که تو نیستی بد جوری وابستست

انقد که با فکرت قدم زدم اینجا حتی خیابونم از قدمام خستست

انگار قدمام به این خیابونا وقتی که تو نیستی بد جوری وابستست

انقد که با فکرت قدم زدم اینجا حتی خیابونم از قدمام خستست

از قدمام خستست

تو این پیاده رو بین همین مردم با اشتباه اما خیلی تو رو دیدم

اینکه چرا نیستی من این سوالو از هر کس که میدیدم صد بار پرسیدم

وقتی هواس تو درگیر رفتن بود بیهوده جنگیدم

تو از همون اول منو نمیخواستی من دیر فهمیدم

فهمیدم

فهمیدم

دیر فهمیدم

انگار قدمام به این خیابونا وقتی که تو نیستی بد جوری وابستست

انقد که با فکرت قدم زدم اینجا حتی خیابونم از قدمام خستست

پ.ن ببخشید نشد لینک دانلودش رو بذارم خودم از سایت www.avazha.ir دانلود کردم.



نظرات شما عزیزان:

prince of persia
ساعت20:46---30 دی 1392
سلام دكتر خوبي چه خبرا چشم دانش كردم

mahshid
ساعت14:27---30 دی 1392
اینه ادرس
اگـباز اشتب کرده باشم دیگـ ازم قط امید کن
آهنگ قرصای خواب اور محسن خیلی قشنگه اونم دان کن


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: اهنگ ها,