دیوونگی های فسقل دوکتورکوچولوموچولو
WEB

سلام دوست عزیز بنده سرکار خانوم الف.فسقل دکتر هستم اینجا هم مطب منه قوانین رو هم روی دیوار نصب کردم.میتونین روی دیوار اصلی ببینینش. پرداخت حق ویزیت یادتون نره درسته که من پولکی نیستم ولی این پول صرف خیریه میشه. اون فرد نیازمند هم خود من هستم پس دریغ نکنیدلطفا:) جمله ی معروف فسقل دوکتور: گاهی به جای طبابت باید محبت کرد .............tanha✿❤ ............tanha✿❤ ...........tanha✿❤ ..........tanha✿❤ .........tanha✿❤ ........tanha✿❤ .......tanha✿❤ ......tanha✿❤ .....tanha✿❤ ....tanha✿❤ ...tanha✿❤ ..tanha✿❤ ...tanha✿❤ .....tanha✿❤ .......tanha✿❤ .........tanha✿❤ ...........tanha✿❤ .............tanha✿❤ ...............tanha✿❤ ..................tanha✿❤ ....................tanha✿❤ .......................tanha✿❤ .........................tanha✿❤ ............................tanha✿❤ ..............................tanha✿❤ ................................tanha✿❤ .................................tanha✿❤ .................................tanha✿❤ ...............................tanha✿❤ .............................tanha✿❤ ..........................tanha✿❤ .......................tanha✿❤ ....................tanha✿❤ .................tanha✿❤ .............tanha✿❤ ........tanha✿❤ ....tanha✿❤ .tanha✿❤ tanha✿❤ ...✿❤...................✿❤...✿❤ ........✿❤..........✿❤............✿❤ ............✿❤..✿❤...................✿❤ ...............✿❤.......................✿❤ ..............✿❤..✿❤..............✿❤ ............✿❤.........✿❤....✿❤ ........tanha✿❤ ......tanha✿❤ .....tanha✿❤ ....tanha✿❤ ....tanha✿❤ .....tanha✿❤ .........tanha✿❤ ..............tanha✿❤ .....................tanha✿❤ ..........................tanha✿❤ ............................tanha✿❤ ..........................tanha✿❤ .......................tanha✿❤ ....................tanha✿❤ .............tanha✿❤ ........tanha✿❤ ...tanha✿❤ tanha✿❤
CAT's
PAST
BAX
TEMP
(^_^)


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 60
بازدید دیروز : 104
بازدید هفته : 173
بازدید ماه : 164
بازدید کل : 9221
تعداد مطالب : 69
تعداد نظرات : 264
تعداد آنلاین : 1



فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز




کد هدایت به بالا

دریافتـــ کد موُس برآی وِبلآگ

دریافتـــ کد های بارشــی



قآلِب هآی عآشـِقآنِه ی شِکَرُ و نَمَک






دريافت همين آهنگ
...تولـــــــــــدم مبـ ــــ ــــ ــــ ــــــ ـــــ ـــــ ـــــ ــــارک...
سه شنبه 3 دی 1392 × 22:21 × ✿ ...Jay Jay... ✿

 

بالاخره رسید ... روز تولدم ... :)

روزی که... یکی دو هفته ذهنم درگیر این بود که روز تولدم باید خوشحال باشم یا ناراحت...( ؟! )

نمی دونستم باید ارزوی مرگ کنم... یا نه... خوشحال باشم که به دنیا اومدم...یا ناراحت باشم که هنوز نمردم...

ولی بالاخره امروز تصمیم گرفتم که خوشحال باشم. به این نتیجه رسیدم که مرگ، چیزیه که بالاخره سراغت میاد. این چیزی نیست که من بخوام ارزو کنم.

تصمیم گرفتم عوضش به هدف والایی که دارم فکر کنم. فارغ از تموم اتفاقایی که در گذشته افتاد. بیخیال از تموم اتفاقایی که قراره در اینده بیوفته.

چیزی که مهمه امروزه. امروز روزیه که من به دنیا اومدم. صبح یه روز قشنگ. توی یه بیمارستان.... وسط تهران...

بعد از بچه های دیگه ی مادرم که هنوز به دنیا نیومده فوت کردن..بعد از اون همه درد و سختی... من به دنیا اومدم.

من .

یه دختر کوچولو با چشم های خیلی کشیده مثل چینی ها.( الان دیگه اون قدر کشیده نیست. الان مدل کره ایه. )

با یه عاااااالمه موی مشکی روی سرش. طوری که وقتی از دور منو می اوردن مامانم فکر کرد روی سرم کلاه گذاشتن.

با یه دماغ فسقلی گوگولی مگولی اندازه ی نخود.

من .

احساساتی ، شوخ ، گاهی پرانرژی گاهی دپرس ، یه کم دیوونه ، یه کم عاقل ، اهل هنر، اهل نقاشی ، اهل موسیقی ، دیوونه ی پزشکی ، یه دی ماهی ، همیشه عاشق...

من .

مهم نیست که قبلا چه اتفاقاتی افتاده. به این نتیجه رسیدم که:

امروز

اولین روز از بقیه ی عمر منه.

پس امروز یه روز خاصه. روز منه. روز تولدم.

من...

امروز رو خرابش نمی کنم. امروز اولین روز شونزده سالگیمه. و قرار نیست هرگز دوباره تکرار بشه.

مرسی از پسرخاله و دختر خاله ام ،مونا و فواد ، مامانشون خاله جون عفت ، پسردایی و دختر داییم ، علی و مهسا، مامانشون یعنی زندایی جون فاطمه ام نتونست بیاد یه جا دعوت بود. پسرخاله دخترخالم مصطفی و نگار ، مامانشون خاله جون رفعت ، دخترخاله ام نازی، خاله جون رابعه ام که ساریه نتونست بیاد و دختر خاله های ورووجکم فاطمه و زهرا ، و مامان جون گلم که کلی زحمت کشید برای امروز. دست همگیتون درد نکنه که اومدین پیشم. اینم واسه شما ساختم و واستون اس ام اس کردم:

emrooz tavallode mane

bazam kenare man boodi

che hesse mahsharie ke

bazam be yade man boodi

خلاصه که خیلی خوشحالم کردی. از دوستای گلم مهشید و نازنین و سلدا و فاران و یگانه و طراوت و نرگس هم متشکرم که امروز صبح رو باهاشون گذروندم و بهم خوش گذشت. یه دنیا ممنون :* :* :*

تولدم فردای چهلم بود. می خوام از سرورم امام حسین(ع) بخوام منو ببخشه که امروز کیک خریدیم و دور هم جمع شدیم. ولی خب اهنگ نذاشتیم و نرقصیدیم. به هرحال منو ببخشید دلم می خواست روز تولدم بقیه کنارم باشن.

از بچه های نت هم که تبریک گفتن تشکر می کنم از اقا احسان گل ، از فافا جون مهربونم و از دوست عزیزم الهه که توی یکی از سایت ها تولدم رو تبریک گفته بود و یکی دیگه از بچه ها که اسمشو یادم نیست.

از دل ارای عزیزم هم ممنونم که تولدمو تبریک گفت و به یادم بود.

از بابای گلم هم تشکر می کنم که موقع این نیمچه جشن تولدم نبود اما شب وقتی اومد خونه یه ماچ گنده ازش گرفتم به همراه یه هدیه ی گنده :)

از بقیه ی بچه های کلاسم هم متشکرم که تولدم رو تبریک گفتن.

مرسی مرسی مرسی از همگی

روز تولدم اول برای همه بهترین هارو ارزومی کنم، بهترین ها...

بعد اون اخرماخر ها از خدا جونم می خوام که کمکم که یه خانوم دکتر عالی بشم و بتونم به مردم عزیزم خدمت کنم و هرجا هرکس به کمکم احتیاج داره درحد توانم بهش کمک کنم.

و در اخر میخوام به خداجونم بگم که:

عـ ــ ــ ـــ ــ ــــ ــ ـــ ــ ــ ـــاشقتم

همیشه باهام بمون عشق من...

:* :* :*

 پ.ن : راستی روی کیکم پر از خامه های شکلاتی بود و روش چند تا توت فرنگی گنده و واقعی داشت. :)

جای شما خالی... :)

 



نظرات شما عزیزان:

♫[̲̅Ṣ][̲̅ë][̲̅Ᵽ][̲̅ʝ[̲̅ʠ][̲̅ë]♫
ساعت21:04---13 دی 1392
سلام دکــــــــــــــــــے خانوووم احوالت عزیزم خوبے؟
وبلاگت خوچل شده توام بیا به وبلاگم سربزن منتظرتمااااااا آپـــــــــــــــــــــ♥ـــــ


مــــــــــــــــــــــــنـــــــــــــــــــــم
ساعت13:17---5 دی 1392
تفــــــــــــــــــلـــــــــ ـدت موبارک.......پسا پس البته
پاسخ: مرسی :)


سلدا
ساعت0:24---5 دی 1392
خیلی قشنگ بود
پاسخ: سلام عزیزم:) مرسی که اومدی :* :*


فافا
ساعت17:10---4 دی 1392
خانوووووم دکتر تولدت بازم مبارک ایشالا به همه ارزوهای خوشگلت برسی
کاش عکس کیک رو میذاشتی
راستی رمز عکسام رو داری


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: مناسبت ها,