دیوونگی های فسقل دوکتورکوچولوموچولو
WEB

سلام دوست عزیز بنده سرکار خانوم الف.فسقل دکتر هستم اینجا هم مطب منه قوانین رو هم روی دیوار نصب کردم.میتونین روی دیوار اصلی ببینینش. پرداخت حق ویزیت یادتون نره درسته که من پولکی نیستم ولی این پول صرف خیریه میشه. اون فرد نیازمند هم خود من هستم پس دریغ نکنیدلطفا:) جمله ی معروف فسقل دوکتور: گاهی به جای طبابت باید محبت کرد .............tanha✿❤ ............tanha✿❤ ...........tanha✿❤ ..........tanha✿❤ .........tanha✿❤ ........tanha✿❤ .......tanha✿❤ ......tanha✿❤ .....tanha✿❤ ....tanha✿❤ ...tanha✿❤ ..tanha✿❤ ...tanha✿❤ .....tanha✿❤ .......tanha✿❤ .........tanha✿❤ ...........tanha✿❤ .............tanha✿❤ ...............tanha✿❤ ..................tanha✿❤ ....................tanha✿❤ .......................tanha✿❤ .........................tanha✿❤ ............................tanha✿❤ ..............................tanha✿❤ ................................tanha✿❤ .................................tanha✿❤ .................................tanha✿❤ ...............................tanha✿❤ .............................tanha✿❤ ..........................tanha✿❤ .......................tanha✿❤ ....................tanha✿❤ .................tanha✿❤ .............tanha✿❤ ........tanha✿❤ ....tanha✿❤ .tanha✿❤ tanha✿❤ ...✿❤...................✿❤...✿❤ ........✿❤..........✿❤............✿❤ ............✿❤..✿❤...................✿❤ ...............✿❤.......................✿❤ ..............✿❤..✿❤..............✿❤ ............✿❤.........✿❤....✿❤ ........tanha✿❤ ......tanha✿❤ .....tanha✿❤ ....tanha✿❤ ....tanha✿❤ .....tanha✿❤ .........tanha✿❤ ..............tanha✿❤ .....................tanha✿❤ ..........................tanha✿❤ ............................tanha✿❤ ..........................tanha✿❤ .......................tanha✿❤ ....................tanha✿❤ .............tanha✿❤ ........tanha✿❤ ...tanha✿❤ tanha✿❤
CAT's
PAST
BAX
TEMP
(^_^)


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 13
بازدید دیروز : 62
بازدید هفته : 188
بازدید ماه : 179
بازدید کل : 9236
تعداد مطالب : 69
تعداد نظرات : 264
تعداد آنلاین : 1



فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز




کد هدایت به بالا

دریافتـــ کد موُس برآی وِبلآگ

دریافتـــ کد های بارشــی



قآلِب هآی عآشـِقآنِه ی شِکَرُ و نَمَک






دريافت همين آهنگ
تشکر
یک شنبه 10 شهريور 1392 × 21:9 × ✿ ...Jay Jay... ✿

سلام.

این پست یه مقدار متفاوته

می خوام تشکر کنم از اقای دکتر م.الف.رحمانی

به خاطر زحماتی که کشیدن و بهم اطلاعاتی راجب پزشکی یاد دادن.و خیلی ممنونم از وقتشون که در اختیارم گذاشتن در طول تابستون

هرچند خیلی کم بود ولی من از هرفرصتی برای حرف زدن با ایشون و سوال پرسیدن و یاد گرفتن از ایشون استفاده کردم

این تشکر هم خیلی ناچیزه ولی چون این وبلاگ مال بنده است ینی فسقل دکترکوچولو موچولو

جا داره که از اولین استادم تشکر کنم

و البته امیدوارم اخرین استادم هم نباشه

و بتونم پزشکی قبول بشم و ایشون رو ناامید نکنم

اقای رحمانی میدونید که من شاگرد خیلی پررو و گستاخی بودم و هستم ولی این به خاطر روحیه ی شادیه که دارم

و هرگز قصد جسارت نداشتم و ندارم.ینی غلط بکنم داشته باشمخنده

دیگه این که یه چیزی ازتون میخوام

اینکه هرگز هرگز هرگز هرگز هرگز ناامید نشین

شما توانایی های زیادی دارین

کافیه که خودتون رو باور داشته باشین و بدونین که می تونین

شما 12سال درس خوندید تا به این جا رسیدید که هستید

کلی زحمت کشیدید که تخصص بگیرید

پس بدونید که بیشتر از اون چه که فکر میکنید توانایی دارید

پس هرگز ناامید نشین چون

خیلی ها به شما نیاز دارن

با تشکر از زحمات فراوانتون

الف.فسقل دوکتور

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: تشکر,