دیوونگی های فسقل دوکتورکوچولوموچولو
WEB

سلام دوست عزیز بنده سرکار خانوم الف.فسقل دکتر هستم اینجا هم مطب منه قوانین رو هم روی دیوار نصب کردم.میتونین روی دیوار اصلی ببینینش. پرداخت حق ویزیت یادتون نره درسته که من پولکی نیستم ولی این پول صرف خیریه میشه. اون فرد نیازمند هم خود من هستم پس دریغ نکنیدلطفا:) جمله ی معروف فسقل دوکتور: گاهی به جای طبابت باید محبت کرد .............tanha✿❤ ............tanha✿❤ ...........tanha✿❤ ..........tanha✿❤ .........tanha✿❤ ........tanha✿❤ .......tanha✿❤ ......tanha✿❤ .....tanha✿❤ ....tanha✿❤ ...tanha✿❤ ..tanha✿❤ ...tanha✿❤ .....tanha✿❤ .......tanha✿❤ .........tanha✿❤ ...........tanha✿❤ .............tanha✿❤ ...............tanha✿❤ ..................tanha✿❤ ....................tanha✿❤ .......................tanha✿❤ .........................tanha✿❤ ............................tanha✿❤ ..............................tanha✿❤ ................................tanha✿❤ .................................tanha✿❤ .................................tanha✿❤ ...............................tanha✿❤ .............................tanha✿❤ ..........................tanha✿❤ .......................tanha✿❤ ....................tanha✿❤ .................tanha✿❤ .............tanha✿❤ ........tanha✿❤ ....tanha✿❤ .tanha✿❤ tanha✿❤ ...✿❤...................✿❤...✿❤ ........✿❤..........✿❤............✿❤ ............✿❤..✿❤...................✿❤ ...............✿❤.......................✿❤ ..............✿❤..✿❤..............✿❤ ............✿❤.........✿❤....✿❤ ........tanha✿❤ ......tanha✿❤ .....tanha✿❤ ....tanha✿❤ ....tanha✿❤ .....tanha✿❤ .........tanha✿❤ ..............tanha✿❤ .....................tanha✿❤ ..........................tanha✿❤ ............................tanha✿❤ ..........................tanha✿❤ .......................tanha✿❤ ....................tanha✿❤ .............tanha✿❤ ........tanha✿❤ ...tanha✿❤ tanha✿❤
CAT's
PAST
BAX
TEMP
(^_^)


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 51
بازدید دیروز : 104
بازدید هفته : 164
بازدید ماه : 155
بازدید کل : 9212
تعداد مطالب : 69
تعداد نظرات : 264
تعداد آنلاین : 1



فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز




کد هدایت به بالا

دریافتـــ کد موُس برآی وِبلآگ

دریافتـــ کد های بارشــی



قآلِب هآی عآشـِقآنِه ی شِکَرُ و نَمَک






دريافت همين آهنگ
دوس دارم شب ، کنار دریا ، من باشم و خدا و یه دنیا ستاره
شنبه 26 مرداد 1398 × 2:27 × ✿ ...Jay Jay... ✿
 

هی باران !

دلت را خوش نکُن به ذوق مردم از باریدنت

این جماعت زمانی تورا میخواهند که برایشان صرف داشته باشی

وقتی دلشان تورا میخواهد که هوا گرم باشد

زمین خُشک باشد

...

همین که خیسشان کُنی ُ لباسشان کثیف شود

همین که ناخواسته ضرر برسانی

همین که برنامه هایشان را لغو کُنی

تو را به فُحش خواهند کشید

 اما نگران نباش !

تو تنها نیستی

رفتارشان با مَن هم شبیه توست !
 
 

شب هنوز نرفـــــــــــته اما
تو چرا بـیـــــــــــــــــــداری؟
نکنه ایــــــــــن همه  غم رو
تو می خوای بــــــــــــــر داری؟
 
 

هنوز عادت به تنــــــــــهایی ندارم
 باید هرجوریــه طاقـــــــــــــــت بیارم
اسیـــــــرم بین عشق و بی خیالی
چه دنیای عجیــــــــبی بی تو دارم
 
animated gifs of rain
 

 
 
من خــــــــــــــــــوابم نمی بره
خاموشی ولی می خوام بــــــــازم بگیرمت
بهت بگم دوســـــــــــــم داری؟
بــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــازم بگی بله
بازم ببینمتــــــــــــــــــــــــو......
 

 گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org



نظرات شما عزیزان:

یگانه
ساعت11:35---20 خرداد 1393
سلام الی..انجمنو تو لینکات بزار..میشه؟؟

مــــــــــــــــــــــــنـــــــــــــــــــــم....!!!
ساعت19:04---25 بهمن 1392
سلام دوکتور



خوفی



ممنونم که خبرم کردی....دوکتور خود سر میزنم ولی این نت نیست که ما داریم..والا ریم لیف لیس بزنیم ولی یاییم نت..خیلی سنگینه
پاسخ: :D :D :D


الیک
ساعت20:39---23 بهمن 1392

پاسخ: :P


prince of persia
ساعت12:03---16 بهمن 1392
سلام دكتر خوبي چه خبرا ببخشيد يه مدت نبودم حالا اومدم تا جبران كنم مرسي

prince of persia
ساعت18:37---4 آذر 1392
سلام مرسی بابت تبریکت ولی کادوت کو پس
پاسخ: شـــــــرمنده D:


Mr-Crazy
ساعت22:24---30 آبان 1392
شرمندتم ........... حواسم نبود که منو لینک کردی.....لین آقای دیوونه رو حذف کنی ممنونت میشم.........لینکت رو هم میتونی تو قسمت دوستان ....وبم ببینیپاسخ: حذفش کردم.لطفا از این به بعد عمومی بدید

زهرا
ساعت0:41---23 آبان 1392
سلام من زهرام.سلدا ادرس وبت رو داد.


وب قشنگی داری.
پاسخ: بــــــــــــــــه ببین کی اینجاست
سلام علیکم زهرا خانوووووووووووووووووووووم
خوش اومدی اوردی:)

پاسخ:مرسی خانومی


aaa
ساعت14:44---24 مهر 1392
این دعا را منتشر کنید و ببینید چطور غم هایتان از بین میرود:


((سبحان الله یا فارِجَ الهَمّ و یا کاشفَ الغَم فرِّجْ هَمّی و یَسِّرْ
امری و ارحَمْ ضعفی و قِلةَ حیلتی و ارزُقنی من حیث لا اَحتَسِبُ یاربّ
العامین))

ترجمه:
منزه است خداوندی که بر طرف کننده غم ها است. غم و مشکل من را برطرف کن،
بر ضعف و کمی چاره ام رحم کن و مرا از جایی که گمان نمی کنم روزی ده ای
پروردگار جهانیان.

حضرت محمد (ص) فرمودند : هرکس مردم را از این دعا با خبر کند در گرفتاریش

گشایش پیدا می کند.


...
ساعت13:44---24 مهر 1392


Ehsun
ساعت13:14---29 شهريور 1392
الهه آپم

پسرک بارانی
ساعت1:23---27 شهريور 1392
چه قد این عکسه قشنگه اصن بش توجه نکرده بودم...راستی توهم لینک شدی

Ehsun
ساعت23:05---26 شهريور 1392
upam aziz

Ehsun
ساعت23:05---26 شهريور 1392
upam aziz

Ehsun
ساعت23:05---26 شهريور 1392
upam aziz

alonetakstar
ساعت10:18---26 شهريور 1392
شمام وبلاگ خیلی خوبی داری من شما رو لینک کردم لطفا منو لینک کنید

Ehsun
ساعت21:30---23 شهريور 1392
دوکتوررررر آپم تیغ جراحی دستته بذار زمین بدو بیا وبم

Ehsun
ساعت16:33---22 شهريور 1392
Dr i am very UP


Ehsun
ساعت21:30---21 شهريور 1392
آپی آپـــــــــــــــــــــــــــم !

Ehsun
ساعت14:19---20 شهريور 1392
سلام .. بدو آب دستته بزار زمین آپم

vebsa
ساعت12:39---19 شهريور 1392
سلام
شما در هردو وبلاگ فاطمیون و خانواده ایرانی با عناون فسقل دوکتر لینک شدید. در صورت تمایل مارا لینک کنید
http://fatemiyoun.ir
http://irfa.lxb.ir
یا علی (ع)


gilda
ساعت10:40---4 شهريور 1392
to gofte barat matne ahange vebamo benevesam?


پاسخ:نه ولش کن.نمیخواد.مهم نیس


gilda
ساعت10:30---4 شهريور 1392
salam adresse vebeto mede linket konam?


پاسخ:چی؟


علی
ساعت11:23---2 شهريور 1392
سلام اجی

ممنون که سر زدی.اپ کردی خبرم کنه
پاسخ:سلام.خواهش می کنم.چشم


mahshid
ساعت11:08---27 مرداد 1392
سلوووووم بچه فسقل .ببین ی چیزی تو خودتو چی تصور کردی اسمتو میذاری فسقل؟؟؟؟میتونستی رو چیزای بزرگترم فک کنیااا میخوای کمکت کنم؟

خلاصه اومدم اینجا هم خوبه مطبت کم کم لینکات میره بالا شلوغ پلوغ میشه

خو دیگه بذار برم ولم کن عههه ولم کن دیگه ی دیقه اومدیم چسپیده ب ما
پاسخ: بگوووووووووو نه بگووووووووووووووو مگه ن چیزی به جز یه فسقلم؟؟؟؟؟ هاااااااااااا؟D: مرسی که اومدی.لینکم کن


الي پايه
ساعت4:33---26 مرداد 1392
باعرض سلام واقعا وب سايت زيبا وجالبي داريد باعث افتخارمه تبادل لينك داشته باشيم خيلي ممنون باتشكر.http://alexachat.com
پاسخ:خیلی ممنون نظر لطفتونه


سلدا
ساعت2:45---26 مرداد 1392
سلامممممم

اولین نفر خودمم نه؟

من لینکت میکنم خوشملم.وب جدید مبارک

اون قبلی رو هم نبند تا یادت بدم مطالبو انتقال بدی اینجا
پاسخ:سلاممممممممم اره عزیزم اولین نفر تویی:) مرسی عزیزم:)منم لینکت می کنم.واو میشه؟باشه:)


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: